Profesor Spanner
1. Komisja ogląda Instytut Anatomiczny i palarnię, gdzie wytwarzano z ludzi mydło
2. Preparator zwłok podaje w zeznaniach szczegóły procederu
3. Gdańszczanin zdaje się być nieświadomy przestępstwa
4. Komisja przesłuchuje dwóch lekarzy z Instytutu
5. Lekarze tłumaczą działania Spannera
Dno
1. Samotna kobieta pragnie życzliwości ludzkiej
2. Kobieta relacjonuje swój pobyt w Ravensbrück i innych miejscach, w których była więziona
3. Kobieta opowiada o potwornych warunkach, w jakich przewożono więźniów do obozów pracy
Kobieta cmentarna
1. Kobieta cmentarna opiekuje się grobami
2. Kobieta opowiada o śmierci pewnej młodej kobiety i jej męża
3. Kobieta relacjonuje wydarzenia, jakie miały miejsce w getcie, znajdującym się za cmentarnym murem
Przy torze kolejowym
1. Kilka osób ucieka z transportu kolejowego
2. Postrzelona kobieta nie uzyskuje pomocy od żadnego z okolicznych mieszkańców
3. Gapie otaczają kobietę
4. Młody mężczyzna daje kobiecie wódkę i papierosy
5. Kobieta upija się i zasypia
6. Kobieta prosi policjanta, by ją zastrzelił
7. Młody mężczyzna na ochotnika zabija kobietę
8. Kobieta i inni uciekinierzy, którzy zginęlim zostają pochowani
9. Motywy zabójstwa kobiety pozostają niewyjaśnione
Dwojra Zielona
1. Kobieta chce nabyć okulary i szklane oko
2. Opowieść kobiety
a) bombardowanie domu
b) przeprowadzka do Janowa
c) wysiedlenie miasteczka
d) śmierć męża
e) prześladowania Żydów
f) utrata oka
g) pobyt w Majdanku
h) praca w fabryce amunicji
i) wyzwolenie obozu
Wiza
1. Kobieta o kulach chce zwrócić pieniądze z Opieki
2. Kobieta relacjonuje okoliczności stania się Polką
3. Kobieta opowiada o wizie
Człowiek jest mocny
1. Komisja ogląda miejsce, gdzie stał pałac
2. Michał relacjonuje szczegóły wydarzeń w pałacu i okolicznym lesie:
a) wywiezienie rodziny Michała
b) praca przy grzebaniu zwłok
c) odnalezienie zwłok dzieci i żony
d) ucieczka
3. Komisja udaje się do lasu, gdzie znajdują się zbiorowe mogiły
Dorośli i dzieci w Oświęcimiu
1. Opis zagłady na ziemiach polskich
2. Przedstawienie idei człowieka jako surowca
3. Los dzieci w obozach zagłady