1. Podarowanie Łamignatowi magicznej fujarki przez Jagnę
2. Powrót Mirmiła, Kajko i Kokosza z polowania
3. Napad zbójcerzy na Mirmiła i towarzyszy
4. Powrót kasztelana do Mirmiłowa
5. Podstępna propozycja Krwawego Hegemona
6. Marzenia Mirmiła o lataniu
7. Nauka latania u Jagi
8. Decyzja Mirmiła o podjęciu nauki w Wyższej Szkole Latania
9. Podróż na Łysą Górę
10. Kurs latania kasztelana Mirmiła
11. Nocne zabawy Kajko i Kokosza
12. Powrót do Mirmiłowa latającym kufrem
13. Wodne perypetie wojów
14. Porwanie Łamignata i kradzież fujarki
15. Gra hegemona na fujarce
16. Atak zbójcerzy na gród
17. Odparcie pierwszego oblężenia
18. Pomoc Mirmiła i wojów w odparciu ataku
19. Uroczysta uczta i nadanie Mirmiłowi tytułu „Walecznego”
Kajko i Kokosz. Szkoła latania - plan wydarzeń
Polecamy również:
-
Kajko i Kokosz. Szkoła latania - streszczenie
Kajko i Kokosz to seria bardzo popularnych komiksów autorstwa Janusza Christy. Tytułowi bohaterowie to słowiańscy wojowie - ich przygody są tematem komiksów. Kajko i Kokosz. Szkoła latania to czwarta część serii, która ukazała się w 1975 roku. Poniżej przedstawiamy streszczenie tej właśnie... Więcej »
-
Kajko i Kokosz. Szkoła latania - bohaterowie
Kajko – inteligentny i odważny przyjaciel Kokosza. Jest bohaterem bardzo pozytywnym, choć zdarza się, że ulega pokusom. Często podnosi kasztelana Mirmiła na duchu, szuka najlepszego rozwiązania problemów. Jest niewielkiego wzrostu, ale świetnie włada mieczem i strzela z łuku. Więcej »
-
Kajko i Kokosz. Szkoła latania - opracowanie
Akcja komiksu Janusza Christy rozgrywa się w epoce średniowiecza, a konkretnie za czasów Słowian. Autor celowo osadził przygody Kajko i Kokosza w realiach średniowiecznych, by uniknąć problemów z cenzurą PRL-u. Więcej »
-
Kajko i Kokosz, Szkoła latania - problematyka
W komiksie Janusza Christy występują dwa typy bohaterów – pozytywni, m.in. bohaterowie główni Kajko i Kokosz oraz czarne charaktery czyli zbójcerze, którzy pod wodzą Hegemona starają się podbić gród kasztelana Mirmiła. Więcej »