Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.
ZAMKNIJ X

Kajko i Kokosz. Szkoła latania - plan wydarzeń

Ostatnio komentowane
Świetna analiza.
Łukasz • 2019-11-13 21:19:50
XD
XD • 2019-11-13 17:25:59
Prawda Dawid oddam ci mój kanał
Young Igi • 2019-11-13 12:53:32
szmata
shmata • 2019-11-13 12:56:10
xd co tu się dzieje zapraszam, do mnie na kanał Jakubix Jakubix z mordką w okularach
Jakubix • 2019-11-13 09:07:34
Autor:
Drukuj
Drukuj
Rozmiar
AAA

1. Podarowanie Łamignatowi magicznej fujarki przez Jagnę
2. Powrót Mirmiła, Kajko i Kokosza z polowania
3. Napad zbójcerzy na Mirmiła i towarzyszy
4. Powrót kasztelana do Mirmiłowa
5. Podstępna propozycja Krwawego Hegemona
6. Marzenia Mirmiła o lataniu
7. Nauka latania u Jagi
8. Decyzja Mirmiła o podjęciu nauki w Wyższej Szkole Latania
9. Podróż na Łysą Górę
10. Kurs latania kasztelana Mirmiła
11. Nocne zabawy Kajko i Kokosza
12. Powrót do Mirmiłowa latającym kufrem
13. Wodne perypetie wojów
14. Porwanie Łamignata i kradzież fujarki
15. Gra hegemona na fujarce
16. Atak zbójcerzy na gród
17. Odparcie pierwszego oblężenia
18. Pomoc Mirmiła i wojów w odparciu ataku
19. Uroczysta uczta i nadanie Mirmiłowi tytułu „Walecznego”

Polecamy również:

  • Kajko i Kokosz. Szkoła latania - streszczenie

    Bohater historii Łamignat (zbój i mąż czarownicy Jagi) źle się czuje i narzeka na brak sił. Jego żona Jaga posiadająca magiczne moce, chcąc pomóż mężowi ofiarowuje mu fujarkę o zaklętej mocy nadającej nadludzką siłę. W tym samym czasie kasztelan Mirmił powraca ze swoimi towarzyszami (Kajko i Kokoszem)... Więcej »

  • Kajko i Kokosz. Szkoła latania - bohaterowie

    Kajko –  inteligentny i odważny przyjaciel Kokosza. Jest bohaterem bardzo pozytywnym, choć zdarza się, że ulega pokusom. Często podnosi kasztelana Mirmiła na duchu, szuka najlepszego rozwiązania problemów. Jest niewielkiego wzrostu, ale świetnie włada mieczem i strzela z łuku. Więcej »

  • Kajko i Kokosz. Szkoła latania - opracowanie

    Akcja komiksu Janusza Christy rozgrywa się w  epoce średniowiecza, a konkretnie za czasów Słowian. Autor celowo osadził przygody Kajko i Kokosza w realiach średniowiecznych,  by uniknąć problemów z cenzurą PRL-u. Więcej »

  • Kajko i Kokosz, Szkoła latania - problematyka

    W komiksie Janusza Christy występują dwa typy bohaterów – pozytywni, m.in. bohaterowie główni Kajko i Kokosz oraz czarne charaktery czyli zbójcerze, którzy pod wodzą Hegemona starają się podbić gród kasztelana Mirmiła. Więcej »

Komentarze (3)
1 + 1 =
Komentarze
koksgames • 2019-11-12 15:37:35
ale pani się skapnie
koksgames • 2019-11-12 15:36:02
no fajnie
Ehem • 2019-10-17 16:31:09
No spoko,jutro mam omówienie i nigdy nie wiadomo,czy pani zrobi sprawdzian więc lepiej się przygotować