Ocena atrakcyjności turystycznej Polski - strona 3

– w polskich uzdrowiskach, ale też np. w gabinetach dentystycznych, czy (ceny usług medycznych są u nas niższe niż w Europie Zachodniej).

O wzroście atrakcyjności turystycznej Polski decydują nie tylko walory turystyczne naszego kraju, ale również rozwój infrastruktury transportu (lotniska i autostrady), zwiększający dostępność komunikacyjną Polski oraz rozwój infrastruktury turystycznej – zwłaszcza hotelowej (po 1989 roku pojawiły się w Polsce ogólnoświatowe sieci hotelowe, budujące swoje hotele (np. grupa hotelowa Starwood Hotels & Resrts Worldwide, do której w 2012 roku należało 6 hoteli z ponad 1450 miejscami noclegowymi, w tym 4 hotele znanej sieci Sheraton), gł. w dużych polskich miastach. Rozwinęły się też sieci hotelowe polskich sieci (np. Grupy Orbis, czy Gołębiewski).

Autor: dr Krzysztof Jarzyna z Instytutu Geografii UJK w Kielcach

Polecamy również:

Komentarze (0)
Wynik działania 4 + 1 =
Ostatnio komentowane
jsha
lol xd • 2021-09-21 19:01:58
dizeki bardzo, gang sicario$ pozdrawia
sentino • 2021-09-21 18:53:22
extra dziękuje
lol • 2021-09-21 15:40:54
kozacki material
johncena • 2021-09-21 14:35:44
dzięki zrobiliście mi zadanie z polaka
Twoja Stara • 2021-09-20 16:27:02