Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.
ZAMKNIJ X
Właściciel:
Drukuj
Drukuj
Rozmiar
AAA

Ocena atrakcyjności turystycznej Polski - strona 3

– w polskich uzdrowiskach, ale też np. w gabinetach dentystycznych, czy (ceny usług medycznych są u nas niższe niż w Europie Zachodniej).

O wzroście atrakcyjności turystycznej Polski decydują nie tylko walory turystyczne naszego kraju, ale również rozwój infrastruktury transportu (lotniska i autostrady), zwiększający dostępność komunikacyjną Polski oraz rozwój infrastruktury turystycznej – zwłaszcza hotelowej (po 1989 roku pojawiły się w Polsce ogólnoświatowe sieci hotelowe, budujące swoje hotele (np. grupa hotelowa Starwood Hotels & Resrts Worldwide, do której w 2012 roku należało 6 hoteli z ponad 1450 miejscami noclegowymi, w tym 4 hotele znanej sieci Sheraton), gł. w dużych polskich miastach. Rozwinęły się też sieci hotelowe polskich sieci (np. Grupy Orbis, czy Gołębiewski).

Autor: dr Krzysztof Jarzyna z Instytutu Geografii UJK w Kielcach

Zobacz również

Losowe zadania

Komentarze (0)
Wynik działania 5 + 5 =
Ostatnio komentowane
xD
Wojciech Stożek • 2020-04-04 14:05:03
KKKK
MISTRZ • 2020-04-03 14:45:57
d
d • 2020-04-03 13:15:01
n
bn • 2020-04-03 12:55:19
super
xxgosiaxx123456 • 2020-04-03 11:05:11