Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.
ZAMKNIJ X

Charlie i fabryka czekolady - streszczenie

Ostatnio komentowane
Bardzo fajne, proste wyprowadzenie wzoru.
Eto Demerzel • 2019-07-15 07:25:47
jest git
jakubas kok • 2019-07-08 10:19:33
przydałyby się jeszcze daty
j • 2019-06-27 15:49:28
wolę określenie niewierzący w boga i objawienia, lub racjonalnie myślący. jest taka p...
bergo • 2019-06-22 15:18:51
Nie no ja sie zgadzam z państwem :s
Jakiś żul • 2019-06-22 06:43:06
Autor:
Drukuj
Drukuj
Rozmiar
AAA

Charlie Bucket – tytułowy bohater powieści Ronalda Dahla – jest wesołym chłopcem uwielbiającym niewinne psoty i czekoladę. Jego rodzina zamieszkuje niewielką izdebkę, niemal w całości wypełnioną łóżkiem, w którym od wielu lat bez przerwy leżą dziadkowie i babcie ze strony obojga rodziców. Z racji bardzo trudnej sytuacji finansowej rodziny Charlie dostaje swój smakołyk tylko raz w roku – jako urodzinowy prezent. Przez resztę dni musi obchodzić się opowieściami dziadka Joe, który przed laty pracował w pobliskiej Fabryce Czekolady Wilbura Wonki.

Tymczasem spadkobierca niegdysiejszego właściciela Fabryki – ekscentryczny Willy Wonka – ogłasza konkurs, w ramach którego do pięciu czekolad dołączone zostaną Złote Talony, uprawniające szczęśliwych znalazców do wizyty w Fabryce, której zwieńczeniem ma stać się zaopatrzenie w zapas czekolady do końca życia. Ogłoszenie konkursu zbiega się w czasie z urodzinami Charliego, toteż chłopiec liczy na znalezienie talonu w jedynej czekoladzie, jaką dostanie przez najbliższy rok; nadzieje okazują się płonne, ale Charlie trafia na talon w innej, kupionej za przypadkowo znalezione pieniądze, paczce czekoladek.

Na towarzysza swej wyprawy Charlie wybiera dziadka

Polecamy również:

Komentarze (5)
2 + 3 =
Komentarze
Rotkiv • 2018-03-15 20:44:31
Moze zdobędę 4 z spr . Przydatne
krol julian • 2017-10-07 15:18:08
fajny tekst :)
wiki • 2016-10-16 13:15:40
trochę za krótkie nie wiem
Lisiasty • 2015-05-03 14:33:33
no przydatne
kasia • 2014-12-14 13:39:29
spoko tekst
echo $this->Html->script('core.min'); echo $this->Html->script('blockadblock.js'); echo $this->Html->script('fancybox/jquery.fancybox-1.3.4.min'); echo $this->Html->css('/js/fancybox/jquery.fancybox-1.3.4.min'); echo $this->Html->script('jnice/jquery.jNice', array('async' => 'async')); echo $this->Html->css('/js/jnice/jNice.min');