e
Szkola.pl
Wiedza
Zadania
Wiedza
Zadania
Szukaj
J. polski
Film i teatr
Komunikacja i język
Literatura
Matura
Pisownia
Rodzaje i gatunki literackie
Biologia
Bakterie
Biogeografia
Biotechnologia
Człowiek
Ekologia
Ewolucja
Genetyka
Grzyby
Komórka
Metody badań biologicznych
Ochrona środowiska
Protisty
Rośliny
Tkanki
Wirusy
Zwierzęta
WOS
Ekonomia
Instytucje międzynarodowe
Kultura
Państwo
Polityka
Prawo
Rzeczpospolita Polska po 1989 roku
Społeczeństwo
Zagrożenia i problemy współczesnego świata
Religia
Architektura sakralna
Benedykt XVI
Człowiek
Doktryna Kościoła katolickiego
Etyka katolicka
Historia kościoła katolickiego
Historia Kościoła katolickiego w Polsce
Jan Paweł II
Katolicka nauka społeczna
Kościół
Kościół katolicki a inne religie
Kościoły katolickie w Polsce - systematyka
Kult maryjny
Kult świętych
Liturgia
Modlitwa
Nabożeństwa
Pismo Święte
Podział chrześcijaństwa
Religie na świecie
Religioznawstwo
Rok liturgiczny
Świat
Ważne postacie w historii Kościoła
Wiara a nauka
Wyznanie wiary (credo)
Fizyka
Astrofizyka
Drgania i fale
Elektromagnetyzm
Fizyka jądrowa
Fizyka relatywistyczna
Fizyka współczesna
Mechanika
Mechanika płynów
Optyka
Termodynamika i ciepło
Wynalazki
Znani fizycy
Matematyka
Algebra
Arytmetyka i teoria liczb
Ciągi
Funkcje
Geometria analityczna
Kombinatoryka
Logika
Planimetria
Rachunek prawdopodobieństwa
Rachunek różniczkowy
Statystyka
Stereometria
Tablice matematyczne
Teoria mnogości
Trygonometria
Znani matematycy
J. angielski
Alfabet angielski i transkrypcja fonetyczna
Gramatyka angielska
Jak napisać
Matura ustna z języka angielskiego
Słownictwo i teksty po angielsku
Geografia
Geografia polityczna
Geokomponenty i sfery geosfery
Kontynenty świata
Problemy demograficzne i społeczne świata
Środowisko przyrodnicze i środowisko geograficzne
Systemy gospodarcze na świecie
Ziemia w Kosmosie
Źródła informacji geograficznej
Zróżnicowanie poziomu społeczno-gospodarczego rozwoju państw
Chemia
Chemia nieorganiczna
Chemia organiczna
Składniki atomu
Układ okresowy pierwiastków
Wiązania chemiczne
Historia
Epoki historyczne - ramy czasowe, daty
Historia powszechna po 1945 r.
I wojna światowa
II wojna światowa
Nowożytność
Okres międzywojenny (1918-1939)
Prehistoria
Średniowiecze
Starożytność
Wiek XIX
Strona główna
/
Zadania
/
Fizyka
/
Szkoła Podstawowa
Wyjaśnij dlaczego takie sformułowanie nie jest poprawne w fizyce
Dział: 1
Co dokładnie oznacza wyrażenie ,,kilo pomarańczy"?Wyjaśnij dlaczego takie sformułowanie nie jest poprawne w fizyce.
Szkoła Podstawowa
Fizyka
Znasz odpowiedź na to pytanie?
Pozostaw puste.
Wynik działania 3 + 2 =
Dodaj odpowiedź
Wszystkie odpowiedzi (0)
Rozwiąż również:
Św Maksymilian kolbe
Naczym polega zło wyżodzone przez najesców
powtórzże wiadomości
czsownik-odmianaprzez osoby,liczby,czasy,rodzaje,tryby
ni niewiem co zrobić
Jakie są miękkie i twarde głoski
Zadania domowe na eSzkola.pl
Rozwiążemy Twoje zadanie!
dodaj zadanie
Wynik działania 3 + 2 =
Wiedza
Miejsca jako przestrzeń kształtowania tożsamości jednostkowej i zbiorowej. Omów zagadnienie na podstawie Miejsca Andrzeja Stasiuka. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Powojenna historia kresów i próba jej ocalenia. Omów zagadnienie na podstawie Miejsca Andrzeja Stasiuka. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Jaką wartość dla człowieka ma pamięć o przeszłości? Omów zagadnienie na podstawie Miejsca Andrzeja Stasiuka. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Kultura i tradycja jako źródła tożsamości człowieka. Omów zagadnienie na podstawie Miejsca Andrzeja Stasiuka. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Motyw przemijania i jego znaczenie w kreacji świata przedstawionego. Omów zagadnienie na podstawie Miejsca Andrzeja Stasiuka. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Człowiek w poszukiwaniu prawdy o sobie i świecie. Omów zagadnienie na podstawie Katedry Jacka Dukaja. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst.
Nauka i metafizyka jako dwa sposoby mówienia o świecie. Omów zagadnienie na podstawie Katedry Jacka Dukaja. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Symboliczne znaczenie światła i mroku w kreacji obrazu świata. Omów zagadnienie na podstawie Katedry Jacka Dukaja. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst.
Symboliczny sens odradzającej się wiecznie budowli. Omów zagadnienie na podstawie Katedry Jacka Dukaja. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst.
Człowiek jako cząstka kosmicznej katedry. Omów zagadnienie na podstawie Katedry Jacka Dukaja. W swojej odpowiedzi uwzględnij również wybrany kontekst
Podobne