Email po angielsku (reklamacja)

Dział: Angielski
Treść zadania: 15 kwietnia zamówiłeś 12 laptopów dla swojej firmy. Przy dostawie okazało się, że laptopów jest 10. Ponadto dwa z nich są uszkodzone (liczba skaz). Na fakturze jest również błąd (nie zastosowano rabatu na oprogramowanie). Napisz odpowiedni list reklamacyjny (5 paragrafów) wskazując błędy, które sprawiają Ci trudności i niedogodności (opowiedz, jakie to są) i poproś o natychmiastowe rozwiązanie sprawy (określ, jakich działań oczekujesz). Podaj wszystkie niezbędne dane (numer zamówienia, data dostawy). Przypomnij im rozmowę telefoniczną, która odbyła się tydzień temu (poinformowano Cię, że Twoja sprawa zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe). Pamiętaj, aby podać wszystkie istotne informacje w logicznej i jasnej kolejności. Użyj formalnego angielskiego Pisz zwięzłe zdania Zapamiętaj: w biznesie nie ma miejsca na emocjonalne terminy
Studia Język angielski
Znasz odpowiedź na to pytanie?
Wynik działania 2 + 1 =
Wszystkie odpowiedzi (0)

Rozwiąż również: